Agreement No | RPLU.02.04.02-06-026/10-00 |
Beneficiary | Gmina Kąkolewnica Wschodnia |
The total value of the project | 192,980.99 PLN |
Subsidy from EU funds | 164,033.81 PLN |
Axis, action | II. Economic infrastructure/ 2.4. Business marketing/ |
Date of signature | 27-03-2012 |
Area of project realisation |
Celem głównym projektu było stworzenie marki gminy Kąkolewnica Wschodnia jako miejsca przyjaznego inwestorom przy wykorzystaniu jej istniejących możliwości i szans inwestycyjnych. Dzięki temu potencjalni inwestorzy zobaczą korzyści związane z inwestowaniem i rozwijaniem działalności gospodarczej na terenie gminy. Przełoży się to na podniesienie konkurencyjności gminy oraz zwiększenie zatrudnienia na jej terenie. Oprócz typowych działań promocyjnych dążących do stworzenia marki, przewidziano także działania poprawiające klimat inwestycyjny, ułatwiające procedury oraz zapewniające wsparcie ze strony urzędu dla przedsiębiorców. Działania projektowe rozpoczęły się od powołania Lokalnej Grupy Planowania Strategicznego (LGPS), której zadaniem jest przygotowanie Strategii Promocji Gospodarczej Gminy Kąkolewnica Wschodnia. Dzięki stworzeniu tego dokumentu możliwe będzie wyznaczenie kierunków działań promocji gospodarczej gminy, wypracowanie najefektywniejszych metod oraz usprawnienie działań projektowych.