A map of projects subsidised by the ROP of the LV for the years 2007-2013

rpo.lubelskie.pl

Kampania promocyjna Krainy Lessowych Wąwozów

Agreement NoRPLU.07.02.00-06-015/09-00
BeneficiaryLokalna Organizacja Turystyczna "Kraina Lessowych Wąwozów"
The total value of the project64,161.84 PLN
Subsidy from EU funds44,913.29 PLN
Axis, action VII. Culture, tourism and interregional cooperation/ 7.2. Promotion of culture and tourism/
Date of signature 29-11-2011
Area of project realisation

district puławski/ Janowiec commune

district opolski/ Opole Lubelskie commune

district puławski/ Nałęczów commune

district opolski/ Poniatowa commune

district lubelski/ Wojciechów commune

district puławski/ Puławy - city commune

district puławski/ Wąwolnica commune

district puławski/ Kazimierz Dolny commune

Description

Przedmiotem projektu była kompleksowa kampania promocyjna Krainy Lessowych Wąwozów. Na terenie tym promocją turystyczną zajmuje się Lokalna Organizacja Turystyczna „Kraina Lessowych Wąwozów” , promująca regionalne i lokalne produkty turystyczne. Podjęte zostały następujące działania:
- Przygotowanie dokumentacji: „Program rozwoju i promocji produktów turystycznych” oraz „Katalogu standaryzacji wydawnictw i materiałów promocyjnych”.
- System tablic promocyjnych "Hity turystyczne Krainy Lessowych Wąwozów" (150 sztuk tablic) oraz tablic informacyjnych (ustawione przy najważniejszych atrakcjach regionu, minimum 50 sztuk).
- Zakup wyposażenia do Punktów i Centrów Informacji Turystycznej na terenie Krainy Lessowych Wąwozów, m.in. komputery, biurka i krzesła, stojaki na materiały promocyjne. PIT-y powstaną w Wojciechowie, Wąwolnicy, Janowcu i Poniatowej, zaś CIT-y w Nałęczowie, Puławach, Opolu Lubelskim i Kazimierzu Dolnym, łącznie 8 ośrodków tego typu.
- Przebudowa i obsługa portalu internetowego – udoskonalone zostaną dotychczasowe funkcje oraz wprowadzone zostaną nowe aplikacje, m.in. wersje językowe strony.
- Promocja serwisu www.kraina.org.pl – koszty związane z pozycjonowaniem strony, aby w popularnych wyszukiwarkach serwis internetowy był w czołówce wyników przy wyszukiwaniu za pomocą słów kluczowych.
- Udział w targach turystycznych – dofinansowanie udziału w imprezach targowych odbywających się w okresie realizacji zadania, m.in. w Warszawie, Poznaniu. Sfinansowany zostania koszt zakupu powierzchni wystawienniczej, organizacji stoiska, transportu materiałów, kosztów noclegów i wyżywienia osób obsługujących stoisko.
- Zorganizowanie dwóch wizyt studyjnych w regionie dla 20 uczestników każda, zaproszeni zostali dziennikarze z Polski, przedstawiciele Lokalnych Organizacji Turystycznych oraz biur podróży, piloci wycieczek.
- Wydawnictwa i materiały promocyjne- wydawnictwo ogólnoproduktowe dotyczące wszystkich atrakcji i produktów Krainy Lessowych Wąwozów oraz trzy wydawnictwa tematyczne o wybranych produktach turystycznych (wraz z wersjami językowymi), w łącznym nakładzie- 70 000 sztuk. Powstał film promocyjny dotyczący zasobów turystycznych regionu, wydany w nakładzie 6 000 sztuk. Wyprodukowano także gadżety promocyjne zawierające logo i hasła promocyjne w ilości 5000 sztuk.
- System GPS turystycznego – opracowano aplikację gps wraz z systemem komunikatów głosowych odtwarzanych przy atrakcjach turystycznych.
- Organizacja imprezy „Hity turystyczne Krainy Lessowych Wąwozów”- impreza jednodniowa, cykliczna.
- Promocja projektu – plakat promocyjny, informacje w prasie, konferencja podsumowująca.
Łącznie utworzonych zostało 8 punktów informacji turystycznej, 1 strona internetowa, wydano 81 000 sztuk materiałów promocyjnych, zakupiono 148 sztuk sprzętu i wyposażenia, zorganizowano łącznie 5 imprez/wydarzeń

RPOWL na youtube