Agreement No | RPLU.05.04.00-06-002/11-00 |
Beneficiary | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. |
The total value of the project | 26,759,359.00 PLN |
Subsidy from EU funds | 18,490,095.29 PLN |
Axis, action | V. Transport/ 5.4. Rail transport/ |
Date of signature | 06-06-2013 |
Area of project realisation |
Przedmiotem projektu było odtworzenie parametrów techniczno-eksploatacyjnych i osiągnięcia zwiększonej zdolności ruchowej oraz wypracowanie korzystniejszej oferty przewozowej poprzez:
1)kompleksową wymianę istniejącej nawierzchni S49 na 60E1 z zastosowaniem podkładów strunobetonowych w torach szlakowych, gł. zasadniczych i dodatkowych na stacji Dorohusk łącznie dł. ok.6,339 km ze wzmocnieniem górnych warstw podtorza,
2)przebudowę dwóch głowic rozjazdowych wschodniej i zachodniej w stacji Dorohusk polegającej na kompleksowej wymianie rozjazdów i skrzyżowań torów w torach głównych zasadniczych, torach głównych dodatkowych i torach stacyjnych obejmującą częściowe demontaże istniejącej infrastruktury kolejowej oraz zabudowę wstawek międzyrozjazdowych – 2 kpl.,
3)kompleksową wymianę nawierzchni torów dojazdowych do bocznic i ładowni Daniel, Damazy na dł. ok 1,845 km,
4)przebudowę przejazdów kolejowych – 3 szt,
5)wymianę urządzeń srk. na całości robót tj. ok. 6,339 km. toru.
Produktami projektu będą następujące wskaźniki:
1.Długość przebudowanej linii kolejowej – 3,900 km.
2.Podniesienie dopuszczalnego nacisku osi pojazdu kolejowego na szynę – 230 kN/oś.