Agreement No | RPLU.07.02.00-06-001/09-00 |
Beneficiary | Miasto Chełm |
The total value of the project | 1,007,322.87 PLN |
Subsidy from EU funds | 704,441.56 PLN |
Axis, action | VII. Culture, tourism and interregional cooperation/ 7.2. Promotion of culture and tourism/ |
Date of signature | 10-06-2015 |
Area of project realisation |
Realizacja projektu zakładała usprawnienie polityki informacyjnej miasta, poprzez dotarcie z odpowiednim przekazem do najważniejszych podmiotów będących odbiorcami oferty miasta, wzmocnienie wizerunku miasta w kraju i poza nim. Poprzez długofalową promocją oraz wykreowanie indywidualnego wizerunku miasta i jego osobowości zwiększył się dostęp do dóbr kultury i oferty kulturalnej, zarówno dla mieszkańców miasta, jak i osób przyjezdnych z terenu całego kraju i z zagranicy. Ponadto nastąpił wzrost znaczenia kultury jako czynnika stymulującego rozwój społeczno - gospodarczy miasta i regionu oraz obszaru transgranicznego. Etapem działań promocyjnych była kampania informacyjno-reklamowa na terenie całego kraju.
Strona wydrukowana z serwisu http://mapa-rpo2016.rpo.lubelskie.pl.
Zobacz online: http://mapa-rpo2016.rpo.lubelskie.pl/en/projekt-3619/chelm-jest-coolturalny