A map of projects subsidised by the ROP of the LV for the years 2007-2013

rpo.lubelskie.pl

Budowa drogi gminnej Nr 004975L od km 0+000,00 do km 1+655,14 w miejscowości Kolonia Plisków

Agreement NoRPLU.05.02.00-06-012/09-00
BeneficiaryGmina Leśniowice
The total value of the project998,677.97 PLN
Subsidy from EU funds499,338.98 PLN
Axis, action V. Transport/ 5.2. The local transport system/
Date of signature 31-05-2012
Area of project realisation

district chełmski/ Leśniowice commune

Description

Budowa drogi gminnej Nr 004975L w miejscowości Kolonia Plisków o długości 1655,14 mb zakładała wykonanie pełnego zakresu robót inwestycyjnych umożliwiających oddanie do użytkowania w pełni funkcjonalnego, utwardzonego odcinka drogowego łączącego się z równolegle przebiegającymi ciągami komunikacyjnymi o znaczeniu powiatowym (drogi Nr 1864L i 1835L). Celem podjętych działań inwestycyjnych jbyła "Poprawa wizerunku Gminy jako miejsca do inwestowania i osiedlania się oraz oddziaływanie na jakość warunków życia w Gminie Leśniowice".
Realizacja projektu przyczyniła się do:
- poprawy komfortu przemieszczania się oraz skrócenie czasu podróży
- obniżenia kosztów eksploatacyjnych pojazdów i kosztów transportu (krótsze trasy, mniejsze zużycie paliwa),
- podniesienia bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- poprawy warunków rozwoju przedsiębiorczości,
- zwiększenia atrakcyjności terenów bezpośrednio sąsiadujących z drogą gminną,
- podwyższenia standardu życia mieszkańców Gminy poprzez stworzenie odpowiednich warunków dla ruchu kołowego,
- poprawy walorów estetycznych i krajobrazu Gminy Leśniowice,
- ułatwienia w dowożeniu dzieci do szkół i dostępie do instytucji oraz podmiotów ulokowanych na terytorium Gminy Leśniowice oraz w miastach powiatowych: Chełm i Krasnystaw,
- wzrostu mobilności mieszkańców i turystów,
- zmniejszenia poziomu hałasu,
- poprawy jakości i dostępności komunikacyjnej w Gminie Leśniowice,
- zwiększenia atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Leśniowice,
- dostosowania stanu poboczy do wymogów bezpieczeństwa,
- polepszenia i dostosowania stanu konstrukcji podbudowy i nawierzchni drogi do obecnie przyjętych wyznaczników nawierzchni i potrzeb komunikacyjnych.

RPOWL na youtube