Agreement No | RPLU.02.04.01-06-010/08-00 |
Beneficiary | Firma Produkcyjno-Handlowa Kano Mirosław Ośko, Zbigniew Tupaj |
The total value of the project | 76,290.14 PLN |
Subsidy from EU funds | 26,307.50 PLN |
Axis, action | II. Economic infrastructure/ 2.4. Business marketing/ |
Date of signature | 07-05-2009 |
Area of project realisation |
Zwiększenie sprzedaży innowacyjnych produktów, zwłaszcza na rynki zagraniczne było jednym z podstawowych kierunków rozwoju firmy. Udział w targach to promocja tych produktów oraz prezentacja nowego wizerunku firmy. Specjalnie na targi opracowane zostały nowe katalogi i ulotki targowe, po raz pierwszy w dwóch pełnozakresowych wersjach językowych - polskiej i angielskiej. Skuteczne okazały się także elektroniczne narzędzia promocji targowej - elektroniczny katalog targowy oraz targowa, internetowa platforma komunikacyjna.
Strona wydrukowana z serwisu http://mapa-rpo2016.rpo.lubelskie.pl.
Zobacz online: http://mapa-rpo2016.rpo.lubelskie.pl/en/projekt-2202/udzial-w-targach-salon-lodzi-turystycznych-i-rekreacyjnych-kajak-expo-2009