Agreement No | RPLU.07.02.00-06-003/09-00 |
Beneficiary | Powiat Radzyński |
The total value of the project | 69,822.90 PLN |
Subsidy from EU funds | 48,555.78 PLN |
Axis, action | VII. Culture, tourism and interregional cooperation/ 7.2. Promotion of culture and tourism/ |
Date of signature | 22-11-2011 |
Area of project realisation |
district radzyński/ Radzyń Podlaski - city commune district radzyński/ Borki commune district radzyński/ Wohyń commune district radzyński/ Czemierniki commune district radzyński/ Ulan-Majorat commune district radzyński/ Kąkolewnica Wschodnia commune |
Cele projektu to:
1.Pozyskanie informacji na temat potrzeb, preferencji, oczekiwań turystów odwiedzających obszar projektu oraz aktualnych danych dotyczących potencjału turystycznego i kulturowego obszaru.
2.Wykreowanie markowych produktów turystycznych wykorzystujących potencjał turystyczny i kulturowy Powiatu Radzyńskiego i miasta Radzyń Podlaski.
3.Stworzenie kompleksowego systemu promocji i informacji o atrakcyjności obszaru i markowych produktach turystycznych i kulturowych.
Realizacja projektu powinna wywołać szereg korzyści, których nie można wycenić. Podstawową, związaną z opracowaniem produktów turystycznych i ich promocja jest zwiększenie rozpoznawalności atrakcji i rozpowszechnienie wiedzy o kulturze i wyróżnikach obszaru u mieszkańców i turystów. Poprzez spójny system więcej osób dotrze do informacji o walorach i atrakcjach obszaru. Przełoży się to przede wszystkim na większe zainteresowanie obszarem i wzrost ruchu turystycznego, wzrost świadomości mieszkańców o atrakcyjności obszaru, który zamieszkują i wzmocnienie tożsamości lokalnej.