Agreement No | RPLU.01.03.00-06-088/08-00 |
Beneficiary | Polskie Centrum Marketingowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością |
The total value of the project | 1,622,375.47 PLN |
Subsidy from EU funds | 672,432.65 PLN |
Axis, action | I. Entrepreneurship and innovation/ 1.3. Investment subsidies for small and medium-sized enterprises/ |
Date of signature | 27-10-2011 |
Area of project realisation |
Głównym celem projektu był wzrost konkurencyjności firmy na rynku krajowym i międzynarodowym. W jego ramach spółka wdrożyła innowacyjne rozwiązania informatyczne, które w połączeniu z unikalnym „know how” pozwoliły na wprowadzenie na rynek wysokiej jakości usługi "Zewnętrzne Biuro Obsługi Klienta". Nowa dotyczy oursourcingu procesów biznesowych. PCM podniosło swoją konkurencyjność także na rynku międzynarodowym. Relatywnie niskie koszty pracy w Polsce pozwalają spółce oferować kontrahentom zagranicznym usługi w bardzo atrakcyjnych cenach, co w połączeniu z wysoką ich jakością umożliwiło rozpoczęcie skutecznej ekspansji na globalnym rynku.
Strona wydrukowana z serwisu http://mapa-rpo2016.rpo.lubelskie.pl.