Agreement No | RPLU.02.04.01-06-043/10-00 |
Beneficiary | Protechnika Grzegorz Kowalczyk |
The total value of the project | 81,920.88 PLN |
Subsidy from EU funds | 39,730.24 PLN |
Axis, action | II. Economic infrastructure/ 2.4. Business marketing/ |
Date of signature | 10-01-2013 |
Area of project realisation |
Projekt przedsiębiorstwa Protechnika Grzegorz Kowalczyk polegał na uczestnictwie firmy w Międzynarodowych Targach Artykułów i Usług Reklamowych Euro – Reklama 2011, odbywających się w dniach 29.03-01.04 2011 roku w Poznaniu, które nazywają się także Visual Expo i są to największe w Polsce targi medialne.
Uczestnictwo w targach to bieżąca realizacja planów marketingowych firmy związanych z wykreowaniem marki i promocją oferty w branży medialnej w celu czerpania później z tego, w długookresowym oddziaływaniu, korzyści w postaci nowych zamówień i współpracy z dużymi firmami z branży reklamowej.
Projekt był realizowany całościowo, bez podziału na etapy, a koszty z nim związane to:
1. wynajem powierzchni wystawienniczej: 9 m2 w cenie 320,00 zł. Łączna kwota - 2880 zł. 1 sztuka
2. opłata rejestracyjna – 1 sztuka: 400,00zł
3. Obsługa stoiska (prąd, oświetlenie) – 1 komplet. Koszt - 700zł
4. Transport na trasie Łuków-Poznań-Łuków. odległość 460 km. Łączny koszt-6164,00zł. (1 komplet)
5. projekt i zabudowa powierzchni ekspozycyjnej (wykonanie banerów, stendów, nadruków, wykonanie konstrukcji zabudowy stoiska) – 4800,00zł
6. zakwaterowanie (hotel) dla 3 osób z przedsiębiorstwa Protechnika (1 komplet). Koszty: 3 osoby przez 4 dni, cena za osobodzień w hotelu 400zł. Łączny koszt wydatku – 4800,00zł
7. przygotowania i druk 1 kompletu materiałów reklamowo-promocyjnych, na który składają się
- prezentacja multimedialna na płycie CD. Ilość płyt 4 000, cena jednostkowa – 1,00zł. Łączny koszt 4 000,00zł:
- foldery reklamowe w formacie A4 (4 strony), papier wysokiej gramatury, kredowy przygotowane w:
a) języku polskim. Ilość 40 000sztuk, cena jednostkowa 0,48zł. Koszt- 19 200,00zł
b) języku rosyjskim. Ilość 20 000sztuk, cena jednostkowa 0,48zł. Łączny koszt- 9 600,00zł
c) języku angielskim. Ilość 20 000sztuk, cena jednostkowa 0,48zł. Koszt – 9 600,00zł.
Łączny koszt kompletu materiałów promocyjnych – 42 400,00zł
8. Obsługa tłumaczeniowa na targach – 1 komplet. W skład wchodzi: tłumacz języka angielskiego 4 dni, cena na osobodzień 600zł. Łączna kwota 2 400,00zł; tłumacz języka rozyjskiego – 4 dni, cena za osobodzień 600zł. Łączna kwota 2 400zł.
Łączny koszt obsługi tłumaczeniowej - 4 800,00zł