Agreement No | RPLU.02.04.02-06-017/10-00 |
Beneficiary | Gmina Zwierzyniec |
The total value of the project | 145,755.00 PLN |
Subsidy from EU funds | 123,891.75 PLN |
Axis, action | II. Economic infrastructure/ 2.4. Business marketing/ |
Date of signature | 20-04-2011 |
Area of project realisation |
Cel ogólny projektu to wzmocnienie i pełne wykorzystanie potencjału inwestycyjnego i turystycznego marki Zwierzyniec dla przyspieszenia rozwoju społeczno-gospodarczego gminy i regionu. Projekt był kolejnym krokiem na drodze budowania marki Zwierzyniec. Dotychczas została opracowana strategia marki oraz strategia rozwoju turystyki, jak również są wdrażane działania promocyjne skierowane przede wszystkim do turystów. Projekt przewidywał realizację następujących działań:
1. Przeprowadzenie badań B2B wśród potencjalnych inwestorów z całego kraju, które ukażą oczekiwania i profil potencjalnych inwestorów (w kontekście przyjętych założeń markowych) oraz pozwolą stworzyć jak najlepszą ofertę inwestycyjną miasta.
2. Audyt zasobów biznesowych, który pozwoli dokładnie określić wartość i siłę oddziaływania posiadanych obecnie zasobów gospodarczych, określić główne bariery i problemy związane z rozwojem inwestycji oraz wykreować nowe zasoby.
3. Opracowanie planu działań promocyjnych skierowanych do biznesu, który określi konkretne działania promocyjne wspomagające wdrożenie marki w segmencie biznesowym oraz przyciąganie inwestycji.
4. Stworzenie systemu obsługi inwestora, który zostanie oparty na rozwiązaniach internetowych.
5. Przeprowadzenie kampanii promocyjnej.