A map of projects subsidised by the ROP of the LV for the years 2007-2013

rpo.lubelskie.pl

Budowa marki Zwierzyniec kluczem do szybszego rozwoju społeczno-gospodarczego gminy i regionu

Agreement NoRPLU.02.04.02-06-017/10-00
BeneficiaryGmina Zwierzyniec
The total value of the project145,755.00 PLN
Subsidy from EU funds123,891.75 PLN
Axis, action II. Economic infrastructure/ 2.4. Business marketing/
Date of signature 20-04-2011
Area of project realisation

district zamojski/ Zwierzyniec commune

Description

Cel ogólny projektu to wzmocnienie i pełne wykorzystanie potencjału inwestycyjnego i turystycznego marki Zwierzyniec dla przyspieszenia rozwoju społeczno-gospodarczego gminy i regionu. Projekt był kolejnym krokiem na drodze budowania marki Zwierzyniec. Dotychczas została opracowana strategia marki oraz strategia rozwoju turystyki, jak również są wdrażane działania promocyjne skierowane przede wszystkim do turystów. Projekt przewidywał realizację następujących działań:
1. Przeprowadzenie badań B2B wśród potencjalnych inwestorów z całego kraju, które ukażą oczekiwania i profil potencjalnych inwestorów (w kontekście przyjętych założeń markowych) oraz pozwolą stworzyć jak najlepszą ofertę inwestycyjną miasta.
2. Audyt zasobów biznesowych, który pozwoli dokładnie określić wartość i siłę oddziaływania posiadanych obecnie zasobów gospodarczych, określić główne bariery i problemy związane z rozwojem inwestycji oraz wykreować nowe zasoby.
3. Opracowanie planu działań promocyjnych skierowanych do biznesu, który określi konkretne działania promocyjne wspomagające wdrożenie marki w segmencie biznesowym oraz przyciąganie inwestycji.
4. Stworzenie systemu obsługi inwestora, który zostanie oparty na rozwiązaniach internetowych.
5. Przeprowadzenie kampanii promocyjnej.

RPOWL na youtube