Agreement No | RPLU.07.02.00-06-029/10-00 |
Beneficiary | Województwo Lubelskie |
The total value of the project | 12,007,774.00 PLN |
Subsidy from EU funds | 10,199,488.30 PLN |
Axis, action | VII. Culture, tourism and interregional cooperation/ 7.2. Promotion of culture and tourism/ |
Date of signature | 30-10-2012 |
Area of project realisation |
Przedmiotem projektu było:
1. Przeprowadzenie w latach 2010 - 2011 badań ilościowo – jakościowych i fokusowych pozwalających na weryfikację dotychczas realizowanych działań oraz doprecyzowania działań i grup odbiorców planowanych do realizacji kampanii;
2. W zakresie wdrożenia działań informacyjno – promocyjnych:
a) opracowanie i realizacja co najmniej dwóch kampanii wizerunkowych i dwóch kampanii produktowych w latach 2010 – 2011 (co roku jedna kampania wizerunkowa i produktowa) związanych z podniesieniem konkurencyjności oraz atrakcyjności Lubelszczyzny oraz regionalnych produktów kulturowych;
- kampania wizerunkowa Województwa Lubelskiego – wykorzystanie nośników, m.in. – TV, outdoor, Internet;
- kampania produktowa (marketing miejsc, Smaki Lubelszczyzny, trasy rowerowe, zabytki) – wykorzystanie nośników – TV, outdoor, Internet, itp;
b) organizacja autorskich wydarzeń kulturalnych Województwa Lubelskiego:
- Europejski Festiwal Smaku, Konkurs Smaki Lubelszczyzny, Kiermasz Świąteczny, Perły i Perełki, LandArt Festiwal, Ambasador Województwa Lubelskiego, Obchody XXX-lecia strajków lipcowych NSZZ Solidarność;
c) Promocja Województwa Lubelskiego podczas kluczowych wydarzeń i imprez w regionie, m.in.: Kiermasze Świąteczne w Lublinie, Festiwal Dwa Brzegi, Jarmark Jagielloński, Scandia MTB, Pride of Poland, Letnia Akademia Filmowa w Zwierzyńcu, Dni Dobrosąsiedztwa, Majówka Poleska, Gryczaki, Festiwal Inne Brzmienia, Międzynarodowe Zawody Balonowe w Nałęczowie, Jarmark Garncarski w Łążku Garncarskim, Dożynki Wojewódzkie, Wybory Miss Polonia, Wybory Miss Polski, Festiwal Trzech Kultur, Lubelska Noc Kultury, Festiwal Kapel Ludowych, Eko Festiwal w Józefowie, Wagon.lublin2010, Bieg „Solidarności”, Konfrontacje Teatralne.
d) opracowanie i produkcja materiałów promocyjnych:
- poligraficznych (m.in.: foldery, albumy, ulotki), branding (m.in.: flagi, roll-upy, bannery, siatki reklamowe, meble miejskie, naklejki), gadżety (m.in.: koszulki, kubki, długopisy), film promocyjny województwa lubelskiego, pawilony promocyjne;
e) wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej Lubelszczyzny m.in. oznakowanie miejsc turystycznych i kulturowych, wjazdów do regionu (tzw. witaczy), flagi, itp.;
f) prowadzenie działań z zakresu public relations;
g) realizacja innych działań, imprez i inicjatyw wpisujących się w Strategię Promocji Województwa;
h) utworzenie i prowadzenie Centrum Promocji Województwa Lubelskiego w tym: projekt i wykonanie aranżacji Centrum, wynajem lokalu na jego potrzeby, remont lokalu, zakup wyposażenia (multimedia, info-kiosk, meble, szyldy, oświetlenie), realizacja zadań, zakup usług fotograficznych i ochrony;
i) przygotowanie sprawozdania końcowego zawierającego zestawienie zrealizowanych działań, wyniki badań oraz rekomendacje dalszych działań promocyjnych;
j) zakup 2 projektorów multimedialnych z ekranami, 5 laptopów, 2 cyfrowych lustrzanek, kamery hd i drukarki wielofunkcyjnej.
Strona wydrukowana z serwisu http://mapa-rpo2016.rpo.lubelskie.pl.
Zobacz online: http://mapa-rpo2016.rpo.lubelskie.pl/en/projekt-2947/opracowanie-i-wdrozenie-systemu-promocji-wojewodztwa-lubelskiego