Agreement No | RPLU.02.04.02-06-029/10-00 |
Beneficiary | Powiat Rycki |
The total value of the project | 285,922.45 PLN |
Subsidy from EU funds | 242,513.86 PLN |
Axis, action | II. Economic infrastructure/ 2.4. Business marketing/ |
Date of signature | 21-06-2011 |
Area of project realisation |
Cel główny projektu to promocja gospodarcza regionu, oferty inwestycyjnej, współpracy i kooperacji przez stworzenie marki lokalnej oraz jej wypromowanie. Projekt zakładał zwiększenie atrakcyjności inwestycyjnej Powiatu Ryckiego przez utworzenie COI oraz marki powiatu. Działania zaplanowane w niniejszym projekcie miały oddziaływać na strukturę gospodarczą i infrastrukturalną powiatu (a co za tym idzie na generowanie nowych miejsc pracy i inwestycje) przez utworzenie marki i strategii promocji powiatu oraz faktyczną promocję. Działania przewidziane w projekcie:
- Utworzenie marki i strategii promocji.
-Utworzenie COI.
- Opracowanie i montaż materiału oraz wydanie DVD,
- Utworzenie strony www.
Powstanie internetowy portal gospodarczy Powiatu, na którym znajdować się będą miedzy innymi bazy danych terenów inwestycyjnych i lokalnych przedsiębiorców, materiały projektowe oraz informacje dotyczące inwestowania i rozpoczynania działalności gospodarczej.
- Witacze / totemy z podświetleniem.
Strona wydrukowana z serwisu http://mapa-rpo2016.rpo.lubelskie.pl.
Zobacz online: http://mapa-rpo2016.rpo.lubelskie.pl/en/projekt-4209/promocja-powiatu-ryckiego-narzedziem-rozwoju-lokalnego