A map of projects subsidised by the ROP of the LV for the years 2007-2013

rpo.lubelskie.pl

"Wzrost konkurencyjności firmy poprzez udział w międzynarodowych targach jako wystawca".

Agreement NoRPLU.02.04.01-06-025/12-00
Beneficiary"PULANNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
The total value of the project61,646.24 PLN
Subsidy from EU funds34,932.11 PLN
Axis, action II. Economic infrastructure/ 2.4. Business marketing/
Date of signature 09-08-2013
Area of project realisation

district puławski/ Końskowola commune

Description

Przedmiotem projektu był udział jako wystawca w międzynarodowych targach: BEAUTY AND HEALTH 2012, Litwa, Kłajpeda, 12-14.10.2012 r.

Udział w targach gospodarczych był efektem realizacji strategii rozwoju przedsiębiorstwa oraz realizacji założeń Planu Marketingowego i był związany z rozwojem firmy w nowych dziedzinach i promocją produktów firmy na rynku polskim i zagranicznym (Europa Środkowo-Wschodnia). Projekt był skierowany na nowe rynki – zarówno w odniesieniu do odbiorców jak również zasięgu terytorialnego. Udział w targach pozwolił firmie dotrzeć z nową ofertą do bardzo szerokiego grona potencjalnych odbiorców w Polsce i za granicą i nawiązać współpracę biznesową ze znaczącymi kontrahentami w branży. Dzięki uczestnictwu w Międzynarodowych Targach Wnioskodawca poszerzył grupę odbiorców o m.in: firmy zajmujące się handlem i dystrybucją wyrobów kosmetycznych, kliniki zdrowia i urody, salony SPA, ośrodki piękności, ośrodki odnowy biologicznej, zakłady kosmetyczne, sklepy oraz prywatne sieci handlowe.
Projekt uzupełnił ofertę przedsiębiorstwa o nowe grupy odbiorców. Realizacja projektu umożliwiła popularyzację naturalnych produktów kosmetycznych. W opinii wybitnych specjalistów polskiej i światowej dermatologii kosmetyki produkowane przez Wnioskodawcę stanowią innowację we współczesnej kosmetyce. Połączenie najnowszych technologii z wieloletnim doświadczeniem, przyniosło wspaniałe efekty w postaci jedynych w swoim rodzaju hypoalergicznych form kosmetycznych, stanowiących swoisty przełom we współczesnym przemyśle farmaceutycznym.

Zgodnie ze zdefiniowanym Planem Marketingowym przedsiębiorstwa, rozwój i popularyzacja naturalnych produktów kosmetycznych oraz pozyskanie międzynarodowych partnerów biznesowych stanowi podstawę rozwoju przedsiębiorstwa.

Zakres projektu objął koszty związane z pierwszym uczestnictwem w BEAUTY AND HEALTH 2012:
- koszt wynajęcia powierzchni wystawienniczej - 1 szt.
- opłata rejestracyjna - 1 szt.
- koszt zakwaterowania - 4 noclegi x 2 osoby
- koszt tłumaczeń materiałów ekspozycyjnych - 1 szt.
- wyposażenie stoiska - przyłącze elektryczne - 1 szt., lada - 1 szt., witryna - 2 szt., stolik - 1 szt., krzesło - 4 szt.
- koszt produkcji indywidualnych materiałów promujących produkty w językach obcych: katalog w języku rosyjskim i angielskim - 3 tys. szt., ulotka w języku rosyjskim i angielskim - 20 tys. szt.
- diety - 4 dni x 2 osoby
- transport - bilet lotniczy dla 2 osób. Bilet w dwie strony dla 2 osób - 2 szt.

RPOWL na youtube