| Agreement No | RPLU.02.04.01-06-071/12-00 | 
| Beneficiary | Satisfaction Wojciech Olejniczak | 
| The total value of the project | 72,971.40 PLN | 
| Subsidy from EU funds | 42,328.64 PLN | 
| Axis, action | II. Economic infrastructure/ 2.4. Business marketing/ | 
| Date of signature | 26-09-2013 | 
| Area of project realisation | 
Projekt dotyczył udziału firmy w targach ślubnych. Beneficjent - świadczący usługi fotograficzne, nagrania wideo - chciał w ten sposób dotrzeć do nowych klientów. Udział w targach zaadresowany był do:
1. odwiedzających, którzy szukają usługodawców na swoje potrzeby tj.: przyszłych młodych par i rodziców;
2. usługodawców tj. hoteli, restauracji, agencji ślubnych, firm cateringowych, producentów sukien i strojów ślubnych, producentów biżuterii i innych elementów związanych ze ślubem.
 
Przedmiotem projektu było uczestnictwo Wnioskodawcy w targach ślubnych w Polsce, Anglii i Hiszpanii. Wnioskodawca zdywersyfikował swoją działalność i wszedł na nowe rynki, których dotychczas nie obsługiwał. Wykorzystał udział w targach do zaprezentowania świadczonych usług, w tym m.in.: 
- profesjonalnej produkcji filmów i fotografii ślubnych, 
- profesjonalnej produkcji filmów i fotografii produktowych mody ślubnej,
- profesjonalnej produkcji filmów i fotografii dotyczących wnętrz,
- fotografii portretowej ludzi, 
- produkcji filmów i fotografii podwodnych. 
- produkcji filmów i fotografii dziecięcych.
Oferta skierowana została do klientów podczas 3-dniowych targów odbywających się w Anglii, które należą do jednych z największych na świecie. Później - na największych targach Katalońskich, drugich w całej Hiszpanii oraz na drugich największych targach międzynarodowych w Polsce, odbywających się w Warszawie.