Numer umowy | RPLU.01.03.00-06-088/08-00 |
Beneficjent | Polskie Centrum Marketingowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością |
Wartość projektu | 1 622 375,47 PLN |
Dofinansowanie UE | 672 432,65 PLN |
Oś, działanie | I. Przedsiębiorczość i innowacje/ 1.3. Dotacje inwestycyjne dla małych i średnich przedsiębiorstw/ |
Data podpisania umowy | 27-10-2011 |
Obszar realizacji projektu |
Głównym celem projektu był wzrost konkurencyjności firmy na rynku krajowym i międzynarodowym. W jego ramach spółka wdrożyła innowacyjne rozwiązania informatyczne, które w połączeniu z unikalnym „know how” pozwoliły na wprowadzenie na rynek wysokiej jakości usługi "Zewnętrzne Biuro Obsługi Klienta". Nowa dotyczy oursourcingu procesów biznesowych. PCM podniosło swoją konkurencyjność także na rynku międzynarodowym. Relatywnie niskie koszty pracy w Polsce pozwalają spółce oferować kontrahentom zagranicznym usługi w bardzo atrakcyjnych cenach, co w połączeniu z wysoką ich jakością umożliwiło rozpoczęcie skutecznej ekspansji na globalnym rynku.
Strona wydrukowana z serwisu http://mapa-rpo2016.rpo.lubelskie.pl.