Numer umowy | RPLU.02.04.02-06-027/10-00 |
Beneficjent | Gmina Lubartów |
Wartość projektu | 187 033,16 PLN |
Dofinansowanie UE | 126 558,83 PLN |
Oś, działanie | II. Infrastruktura ekonomiczna/ 2.4. Marketing gospodarczy/ |
Data podpisania umowy | 06-09-2013 |
Obszar realizacji projektu |
Celem projektu była promocja Województwa Lubelskiego i obszaru działania LGD „Doliną Wieprza i leśnym szlakiem” poprzez kreację i promocja marki „Kraina Lubartowska”. Projekt był efektem, w wielu obszarach już zinstytucjonalizowanej współpracy 6. gmin wiejskich pow. lubartowskiego. Współpraca gmin, intensywna zwłaszcza w ramach LGD, którego strategia zakłada budowę marki turystycznej i gospodarczej „Kraina Lubartowska”. Strategia wskazuje, iż odpowiedzią na konieczność wewnętrznej integracji oraz spójności obszaru LGD winien być wspólny sposób komunikowania na zewnątrz - przedstawiający obszar jako jeden wspólny produkt, rynek. Projekt zasięgiem obejmował rynek lokalny, regionalny, krajowy, międzynarodowy, i zakładał szereg działań począwszy od wykonania pogłębionych analiz potencjału obszaru wraz z zaproponowaniem działań wynikających z tychże analiz, do opracowania koncepcji marki, jej kreację i promocję.
Strona wydrukowana z serwisu http://mapa-rpo2016.rpo.lubelskie.pl.
Zobacz online: http://mapa-rpo2016.rpo.lubelskie.pl/pl/projekt-2641/budowa-marki-turystycznej-i-gospodarczej-kraina-lubartowska