Numer umowy | RPLU.02.04.02-06-005/10-00 |
Beneficjent | Gmina Kazimierz Dolny |
Wartość projektu | 337 219,37 PLN |
Dofinansowanie UE | 286 636,44 PLN |
Oś, działanie | II. Infrastruktura ekonomiczna/ 2.4. Marketing gospodarczy/ |
Data podpisania umowy | 20-10-2011 |
Obszar realizacji projektu |
Projekt miał na celu zorganizowanie na międzynarodową skalę kampanii promocyjnej gminy Kazimierz Dolny. Odbiorcami kampanii są potencjalni turyści i inwestorzy. Podejmowane działania to: opracowanie kampanii promocyjnej gminy, stworzenie pozytywnego wizerunku gminy jako miejsca właściwego dla odpowiednich działań inwestycyjnych, intensywna kampania promocyjna w Internecie. Projekt zakładał również modernizację strony internetowej i promocję międzynarodową w postaci reklamy prasowej gminy skierowanej do Polonii w Wielkiej Brytanii, stworzenie kreacji dla billboardów z nowym logo Kazimierza, ich emisji na: głównych portalach informacyjnych oraz wykorzystania radia internetowego w celu emisji cyklicznych audycji informacyjnych i promocyjnych.
Strona wydrukowana z serwisu http://mapa-rpo2016.rpo.lubelskie.pl.
Zobacz online: http://mapa-rpo2016.rpo.lubelskie.pl/pl/projekt-3907/marka-kazimierz-dolny-narzedziem-promocji-gospodarczej-gminy-i-regionu